20140928

LEMAU.


Jiwa jadi sesak...
Hati mulai retak...
Keinginan makin mendesak...
Perasaan mula memberontak...

Sepanjang panjang hari yang aku lalui setiap hari aku rasa macam terlalu lah lemau. Dan dah tersangat lama aku tak upate blog sebab aku malas. Banyak benda yang aku dah terlepas untuk di share. Dari aku yang dulunya bekerja lepas tu berenti keje sambung degree lepas tu quit then keje balik. Penyudah nya aku pun tak tau.

Kadang kadang aku rasa macam aku takde life pun ade. Ahhh kalau pikir boleh gila aku rasa. Mana tak nya orang nak sambung degree kita nak sambung jugak. Penyudahnya berenti tengah jalan. Ape nak jadi pun tak tau. Nasib la mak ayah ok bila cakap nak berenti.

Kerja sekarang pun macam ape tah. Macam tak serasi dengan jiwa walaupun aku sekarang kerja dengan kontraktor yang kiranya aku masih dalam bidang yang aku belajar dulu la tapi chemistry tu takde. Perasaan ni macam nak habiskan sampai bulan ni lepas tu hantar surat berenti keje. lepas tu duduk rumah makan tido makan tido meyusahkan hidup mak bapak! Itukah yang aku nak ?


No comments:

Post a Comment