20150316

Hari penat sedunia.

Penat.

Kononya la kan. Tapi sebenarnya memang betul aku penat pun. Penat bekerja! Semalam dan hari ni aku rasa miserable sangat pukul 9 malam dah siap bermimpi dah dan malam ni pun aku rasa macam tu jugak nampak gaya nya sebab sekarang ni pun memang dah ada tanda-tanda nak di buai mimpi dah ni. Hahaa,

Urghhh what a boring life that I had. Nasib lah sape jadi boifrengg aku. Kau rasa lah dapat aku yang so typikal macam ni. Hidup mati pegi keje balik keje semata mata. (ah tipu je sebenarnya) . Ok aku bukan lah robot atau alien k ! Ade jugak k masa masa aku ber-sosial tu tapi in my own way lah. Dear boifren saya on je kalau nak ajak Date ! Ah gedik.

Semalam first time aku handle call sebanyak tu. Sebab kan tak ramai orang kat floor maka dengan itu berduyun-duyun lah call masuk ke aku. Dan nasib aku lah hari ni pulak hari yang memang banyak call masuk. Macam nak menangis pulak rasa. (ok lagi sekali aku tipu). Mohon esok lebih aman siket dari hari ni dan semalam.


Hari ni aku rasa lagi teruk dari semalam sebab almost all things aku kena panggil orang untuk assist aku compare dengan semalam ok je aku handle sendiri dan aku kesian jugak dekat seorang ittew yang dari mula sampai habis keje dia macam masuk marathon berlari kesana kemari kerana semua orang memanggil dia. Takpe lah hari ni kau boleh lah feeling-feeling model buat catwalk kesana kemari. hahaha.

Nasib kau lah labu, Padan muka kau! Hahaa. Whatever happen kerja biarkan kan kat ofis. Balik rumah kita tak yah fikir pasal kerja tu sebab hidup ni untuk kita nikmati bukan untuk di stress kan dan esok macam mana sekalipun aku kena jugak pegi Time Square sebab aku dah terberjanji dengan kanak-kanak riang ittew untuk belikan diorang flower crown. (Sila banggalah anda semua dapat makcik yang baik  macam saya ini wahai anak-anak sekalian)

Ok mata dah tak boleh nak bukak sangat dah. Marilah kita bermimpi. Kbai.

No comments:

Post a Comment