20131229

Di luah mati Emak. Di telan Mati Ayah...

Sigh~~~

Ekceli dah lama aku sepatutnya tulis entry ni tapi selagi fikiran masih tak tenteram selagi tu lah tangan tak boleh nak menari. Bukan tak tenang ape pun sebenarnya saja je aku ni propa! Hidup berjalan seperti biasa je jugak. Dapat je lalui masa seminggu ni ha. Macam yang aku cakap tadi la PROPA !

Sebenarnya semua ni salah satu dari ujian Allah jugak tapi ntah lah kenapa hati ni sukar nak digest benda ni padahal mulut selalu dok cakap redha. Aku sepatutnya bergembira dengan kehidupan sekarang tapi bila je dapat call tu terus terganggu kegembiraan yang dah mula berputik. Ni semua hasutan syaitonnnirrajim ! Dok hasut aku supaya jeles dengan orang lain. Hasut aku supaya jangan bersyukur dengan apa yang ada. Haha. Tapi sebenarnya diri sendiri jugak yang tak tahan dengan godaan tu ha.

Hurm aku rasa ada hikmah di sebalik semua ni. Tak pe la at least aku boleh sentiasa dekat dengan mak ayah (sentiasa boleh menghabiskan duit mak ayah). hehee. Maaf ye Mak, Ayah. Nanti ekonomi kita dah stabil kita akan mula balas budi mak ayah slow-slow ye. hehee.

Ok hari ni masuk minggu kedua aku berulang alik bertapak di TDL setiap pagi untuk meneruskan hidup sehari-harian yang aku pun belum tahu hala tuju nya ke mana.



No comments:

Post a Comment