20130719

Rezeki RAMADHAN =)


Alhamdulillah.
Tapi adakah dengan berita gembira ini mungkin akan membawa berita duka di kemudian hari buat aku. InsyaAllah semuanya mungkin akan ok. Tenaangkan hati walaupun sememangnya sangat lah gundah gulana. Siap mintak ayat "Cinta" dari Azwa lagi.

Lupakan dulu bab sedih tu kerana ia masih belum berlaku lagi. Sekarang kita cerita dulu cerita gembira. Alhamdulillah di bulan Ramadhan ni tak disangka-sangka pulak ade rezeki yang terselit buat aku di saat-saat aku memang dalam kesesakan lalulintas yang amat. Eh ?

Cerita dia macam ni last week kot. Lupe pulak dan malas nak check tarikhnya aku ade tengok sorang blogger ni yang mana aku pun follow dia jgk lah join satu giveaway ni. Giveaway by AbangFerOz. Blogger tu nama Noor Atikah Ramli. Orang panggil dia Ika je. Dengan tak semena-menanya aku pun klik link tu dan join jugak giveaway tu. hahaha.

Since ni blog baru aku, means ni kali pertama aku join contest ataupun giveaway. Blog gariskosong yang dulu dah delete dah. Atas sebab-sebab tertentu. Lepas dah join giveaway tu aku memang tak bukak sangat dah blog ni atas sebab-sebab tertentu. hahahaa. Asyik sebab-sebab tertentu aje.

Baru kejap-kejap tadi chat dengan "adikberadik" yang dua orang tu. Diorang duk tanya sambungan MDJ yang part4 yang aku janjikan esok nak publish. Mungkin. hahahaaa. Tak semena-mena Diana cakap kejap nak view blog aku jap. Dengan automatiknya jari ini jugak menaip link blog sendiri.

Tinggggg!!!

Tiba-tiba terpandang pada satu entry yang lepas macam ada komen baru. Entry tu tak lain tak bukan adalah entry giveaway hari tu la. Komen tu dari AbgFerOz. Dia nak cakap result untuk giveaway tu dah keluar. Sebenarnya aku dah lupe pon tentang giveaway tu. hehee. Maka aku pun klik lah link yang dia kasi tu.


Bila dah klik tu tengok banyak sangat lah nama pemenangnya dari sponsor yang berbeza. Tak terlintas pun dalam fikiran yang mana nama aku pun akan tersenarai. heheheee. So waktu tu aku view macam-macam tu jela. As usual aku view dari bawah dulu la.

DAN !

JengJengJeng. Inilah yang aku lihat.

Capture from Blog AbgFerOz

Alhamdulillah. Rezeki bulan Ramadhan. Betul ke tidak kita tunggu la AbgFerOz balas mesej ye. hehe. Boleh masuk tabung ! YEAYYY!!

p/s : Semoga hari esok ada lagi berita gembira yang akan aku terima =)



No comments:

Post a Comment